EVİMİ KORONADAN ARINDIRDIM! 😬 Karantina'da temizlik 💦

  Показвания 609,538

Elif Yalcin

преди 5 месеца

EVİMİ KORONADAN ARINDIRDIM!
Ben Elif Yalçın. Covid-19 'lu son videomla beraberim. Artık Korona değilim. Evimi temizledim ve ev dekorasyonumu değiştirdim. Bana destek olmak için kanalıma abone olabilir videomu beğenebilirsiniz.
Bana Ulaşın
Instagram : elifyalcinonline
Twitter: elfyalcn
Email:elfyalcin.01@gmail.com
PR:elifyalcin@creatorstation.com
Zaman ayırdığınız için teşekkürler :)
E.

Коментари
Helin Taze
Helin Taze преди 9 дни
Bence her zmn temizlik videoları gelsin tabi elif abla kendine görürse 🙄😂😂🖤
emir Eken
emir Eken преди 9 дни
güzel temizlik yaptı
Nazim Memmedov
Nazim Memmedov преди 11 дни
Bacım sən iş görmədinki sən eləcə danışdın
Gamze Tarkan Karaboğa
Gamze Tarkan Karaboğa преди 14 дни
Elif abla söylediğin şarkinin ismi ne
İrem Karakaya
İrem Karakaya преди 15 дни
Kız televizyon ve üniteyi nereye kaldırdın? 😂
İrem Karakaya
İrem Karakaya преди 11 дни
@Tatil Koyu asıl sen boş yapma sana dedik sanki
Tatil Koyu
Tatil Koyu преди 11 дни
Boş yapma
Masal Hüma Yazıcı
Masal Hüma Yazıcı преди 17 дни
Abla gerçekten çok güzel şarkı söylüyorsun daha çok şöyle (dalga geçmedim bu arada)
şəfa həsənova
şəfa həsənova преди 20 дни
Seni çok seviyorum elif abla
billur kükrer
billur kükrer преди 22 дни
çöpü at hemen katta konteyner ıkı adım rezıdanceda zaten
Ersel Coşkun
Ersel Coşkun преди 24 дни
Sen yorolduysan bende işlemekte yoroldum
Hilal ve Minik patiler
Hilal ve Minik patiler преди 24 дни
Yaaaa abla bu temizlik videolarını çok seviyorum
Melek Yılmaz
Melek Yılmaz преди 24 дни
Ben seni anlıyorum
Melek Yılmaz
Melek Yılmaz преди 24 дни
Sürüğğğğnüyoruuuuum
Sila Sila
Sila Sila преди 25 дни
Kirpiklerinde hala lifting duruyo 😄
Medine Kök
Medine Kök преди 27 дни
Güzel bir temizlik olmuş 👍
Samire Hüseynova
Samire Hüseynova преди 27 дни
Elif abla sevinmenle doru yaptın çünki ben çocuk olsamda o sevinci yaşadım
Fatima Bagirzada
Fatima Bagirzada преди 27 дни
06:58 abla ne bir sevenim var diyorsun amma biz seni seviyoruzz🥺♥️
Ayşenur Tosun
Ayşenur Tosun преди 28 дни
Gecenin 1 inde izliyorum vazgeçemiyorum ya canım elifim❤❤❤❤
Tuğba Varol
Tuğba Varol преди 28 дни
Bence sen eve robot süpürge al çok iyi gelecek sana buna eminim 😇
Aydan Camalzade
Aydan Camalzade преди 29 дни
:). :(
Aydan Camalzade
Aydan Camalzade преди 29 дни
Azerbaycandan salamlar :))
Aydan Camalzade
Aydan Camalzade преди 29 дни
Oha cok daguniq :)
Aydan Camalzade
Aydan Camalzade преди 29 дни
Yox Silk daginuq :)
tatlı çocuk
tatlı çocuk преди 29 дни
Elif abla sen deki özelikleri komedyen güzel tatlı şakacı şarkıcı MUH TE ŞEM SENİ ÇOK SEVİYORUZ
Arzu Memmedova
Arzu Memmedova преди месец
merve kutludan bille guzel olmus
Rosies Pinkie
Rosies Pinkie преди месец
Elif abla sen çok güçlü bir kadınsın sakın seni linçleyip senle dalga geçenleri takma onlar yokmuş gibi davran seni linçleyenlere birşey dememezlik yapma yoksa seni daha üzerler biri sana bir şey derse kendini savun tekrardan söylüyorum Sen çok güçlü bir kadınsın.
Birgul Baskavuk
Birgul Baskavuk преди месец
Videonu % 100 ü , suuurrrunuuyogggmmm Yorumlarin % 98i suuuurruuunuyoogggmmmm %2 si baska seyler Burdan o %2 lik kisma seslenmek istiyorum Yorum yok vazgectim sadece soylemek istedim o kadar o zmnn gelsin randomlar Jksjsjssbsbqwhw
Zehra Betül
Zehra Betül преди месец
Bu ev nasi bole oluyo lan
Mina Yürür
Mina Yürür преди месец
Abla seni coooooook seviyorumm
Efsa Goksun
Efsa Goksun преди месец
Elif ablanın her. dakika dediği şey Burda da balım var balımmmm
Muvahid2019 Muvahid1980
Muvahid2019 Muvahid1980 преди месец
Saçlarını eski rengine döndür bence tatlım Tambişim,tatlım,minnakım,canıııım
//Travel Between Stars\\
//Travel Between Stars\\ преди месец
17:20 abla o yorganın tek kişiliği bendede vağağağağağğrrr :D
Nursena Ünal
Nursena Ünal преди месец
Yemek bir gün dışarda kalınca bozulurmu yaaa??? Ablacım ben 11 yaşındayım bir tencere tavuğun dışarda bozulabileceğini bilsem bile ben de buzdolabına koymaya üşeniyorum😄😄😄😄 yine de seni çok seviyorum
Nursena Ünal
Nursena Ünal преди месец
Lütfen kalp at abla
irem Zehra selduz
irem Zehra selduz преди месец
Abla azıcık külolu olmuş olabilir sin ama çok güçlü👊 bir kadınsın
Vİldan Baştürk
Vİldan Baştürk преди месец
Videonun yarısı aaaaa 😂😂
BETÜL TOPÇU
BETÜL TOPÇU преди месец
ya çokkkkkkkk güzel video yaaa
Ahsen Önder
Ahsen Önder преди месец
Ben hep temizlik yaparken müzik dinlerim cok iyi oluyor
Buse Yiğit
Buse Yiğit преди месец
Abla bu vidyodan bitanw daha cekermisin bu videolara cok rahatlıyorum ben evde cok stres oluyorum malum bu günlerde nasılsın stres oluyorum biliyorsun abla ders te cok stres oluyorum baska iiiii abla benim bir yutup kanalim var senin gibi ismi buse yigit abla baska bide vidyo cekemiycemdiye korkuyorum çünkü bazı videolarımı cok uzatınca yüklenmiyor abla kusura bakma senin de vaktini aldım çokta uzun yazdım abla gine diyom cok özürlülerin vaktini aldiysam😔😍🤩☺☺☺ abla seni opuyom gorusuruz buarada bu vidoyu 4 ay once izledim aslında nasil buldum videonu senin bi vidyonu izliyorum ve orda demiş Sanki baska bi vidyo çekiyordu ismide temizlik vidyosu demissin abla kendine iyi bak olurmu seni çok seviyor abla kedin iyidir inşallah abla bu vidyoyu izledikten sonra oooooo bastığım vidyoyu izlerim
alya yildiz
alya yildiz преди месец
abla ben senin yanındayım❤💖❤❤
『ɱσσɳツ』
『ɱσσɳツ』 преди месец
Elif apla benim gibih sürünüyohh
alper ünsal
alper ünsal преди месец
Dünyanın uydusu seni çok seviyommmm
bestfirendes
bestfirendes преди месец
Abla video o kadar guzel ki hala izliyom bu belki 200üncü izleyesim
Mustafa Kaplan
Mustafa Kaplan преди месец
Abla bizim eve de gel temizliğe😂😂😂
tarçın tv
tarçın tv преди месец
Merve kutlu, elif yalçın ,çağla çetinöz favorilerim
tarçın tv
tarçın tv преди месец
Abla bence evin idaal çünkü., korana olmuşsun geçmiş olsun normaldir dağınık bir ev olmaz bence bende korona olsam senden beter olurdum seni çok seviyorum kocaman o yanaklarından öpüyorum bays😘😘😘
Kankalar TLŞN
Kankalar TLŞN преди 2 месеца
Abla ben senin kefendenim ve ellerine salikkkk
Xag Usd
Xag Usd преди 2 месеца
o eve bi koşu bandı alıcan, bi de tam karşısına tv kurucan. spor yaparak tv izliycen. bu eksik.
Xag Usd
Xag Usd преди 2 месеца
ya bakkal abin sana sulanıyo sana söyliyim. ya ne alaka yaaa falan diyceksin de ben yazıyım sende oku. kulağına küpe olsun.bardak vermesi o yüzden.muhabbeti arttırmaya çalışıyo.
KORE KLİP'S
KORE KLİP'S преди 2 месеца
Ay allahim ne kadar cop var her odada 1 tane cop bravo😝😝😝
KORE KLİP'S
KORE KLİP'S преди 2 месеца
Sen benim bi arkadasim var ona benziyosun
KORE KLİP'S
KORE KLİP'S преди 2 месеца
Vede tatlisiiiiin uwuuu
KORE KLİP'S
KORE KLİP'S преди 2 месеца
Danik diyil diyo ama ne halde kedi tatliiii
Zulfiye Musdafayeva
Zulfiye Musdafayeva преди 2 месеца
Hic daginik diyorsun ama asiri derece daginik baya daginik baya baya daginik yani
Zulfiye Musdafayeva
Zulfiye Musdafayeva преди 2 месеца
Dogru
melek içöz
melek içöz преди 2 месеца
Booooooook gibi😒
aylin sönmez
aylin sönmez преди 2 месеца
Harika vlog
merve kr
merve kr преди 2 месеца
Aşkitom ellerine sağlıkkk cok güzel oldu ev güle güle otur🥰
Suga
Suga преди 2 месеца
Abla Allah aşkına cifi domestosu süpürgeyi Bi salya gözünü seveyim
Eylül Orhan
Eylül Orhan преди 2 месеца
elif ablanin mutfak halisi nerden lutfen soylermisinizz
Asl Awer
Asl Awer преди 2 месеца
keske elif abla senin kafadan benedede olsa
Esma Duru Günaşdı
Esma Duru Günaşdı преди 2 месеца
Abla koranayı 17-18 günde atlatmışsın🧸👍🏻 . Tebrikler mutlu oldum🥳✌🏻
196sekiz _Fan
196sekiz _Fan преди 2 месеца
Oağ evin çok dağınık yağ falan
Gulay Fırat
Gulay Fırat преди 2 месеца
Sen lütfen şarkı söyleme lütfen!!!@@@@
Yağmur Narin
Yağmur Narin преди 2 месеца
Elif abla gerçekten evin çok şirin ve çok güzel beyendim evini
Karols__v_ll_tr #saveralph
Karols__v_ll_tr #saveralph преди 2 месеца
4:45
Kskwkekek Ekelelkekr
Kskwkekek Ekelelkekr преди 2 месеца
Sen tabi taşı sıksan suyun çıkarırsın😙😘
Zehra Buğlem
Zehra Buğlem преди 2 месеца
Elif abla dahada 6-7 ay temizlik yapmaz😂
Eylül Demircan
Eylül Demircan преди 2 месеца
Abla amma merve yalçın var oha
Sultan Gündeşli
Sultan Gündeşli преди 2 месеца
Hımm temizlik çok severim devamı gelsin elif 😘
Ashley g
Ashley g преди 2 месеца
yatağının takımı çok uyumlu🖒
Deniz Kerimli
Deniz Kerimli преди 2 месеца
Güzel temizledin
Nihad Ehmedov
Nihad Ehmedov преди 2 месеца
Meraba elif abla ben nuray evin kiriliymiss
sudenur saki
sudenur saki преди 2 месеца
Çok güzel olduj beee ama şu tencereyi yikamadin bide tuvaletteki çöpü atsaydin muqqq
HALİL TULUK 20
HALİL TULUK 20 преди 2 месеца
yatak odasındaki rafi koltuğun yanına köy çok güzel olur
EylüL EsmA
EylüL EsmA преди 2 месеца
Bir Elif atasözü derki: SÜRÜĞĞNÜĞYOĞRUMĞĞ
Öykü Karahan
Öykü Karahan преди 2 месеца
04.05 bizi çağır biz geliriz :) skdnnx
Tatil Koyu
Tatil Koyu преди 2 месеца
Abla çok güzel videolar cekiyorsun seni seviyorum 100 kere falan izledim böyle güzel bir video ki 💜💘KALBİMİ DELIP CEKTINIZ BE AŞKOLSUN SENİ ÇOK SEVIREM 💜BIR GUN DEGIL SANA HERGUN YALVARDIM DUYMADIN SESIMI SURUNUYORUM AGZIMA TAKILDI CIKMIYOR😂💘💜💙👌bu şarkı senin kalp at diye demek
Merve Arıkan
Merve Arıkan преди 2 месеца
2:32 Senin totonu yiyimmi🤣🤣
Ercan Yardım
Ercan Yardım преди 2 месеца
Eli abla geçmiş olsun
Nill
Nill преди 2 месеца
SÜRÜNÜYORUZZ! 👍🏻
Mestan Mestanlı
Mestan Mestanlı преди 2 месеца
Elif abla seni gördüm qaza gelip bende evi tezmizledim😂
DEMIRHAN TURKER
DEMIRHAN TURKER преди 3 месеца
daganık deyılmı neee
Filiz nisa Can
Filiz nisa Can преди 3 месеца
Çok güzel oldu
ZEYNEP VAR
ZEYNEP VAR преди 3 месеца
Pirinc olsun veya tava corba olsun yinede Yemek dışarda bir günde kalsa kokar eşkir bozulur ama buz dolabina koyarsan hiç birşey olmaz ısıtıp ısıtıp yiyebilrsin abla (ama çok fazla kezde ısıtma zararlı olur):)
aynur sarı
aynur sarı преди 3 месеца
elif abla yemekleri herhangi bir yemeyi özellikle mercimeyi dışarda tutma
Evrenin Sırları
Evrenin Sırları преди 3 месеца
Sen ve kedin çok şekersiniz.🌸💕😘 Evin de çok güzel.👍🏻
cemre solmazfan
cemre solmazfan преди 3 месеца
Elif abla seni izledim ve 1 hafta evde sürünüyorum diye gezfim evde😂
Şeyma Nur Erdem
Şeyma Nur Erdem преди 3 месеца
moralim bozuk olduğu zaman seni izliyorum ve bir anda mood'um yükseliyor. Harika bir insansın elif yalçın:)
fyuır jbxyug
fyuır jbxyug преди 3 месеца
Abla sana pis dyenler pis benim ablamda korona okdu karantinası bittkye sora gittk seninkide daha kötüydu bence sen korona omuşinasana gre dağınıkndeyilsin ,💓💓💓💓💓💓
Hatice Semra Güzel
Hatice Semra Güzel преди 3 месеца
Tekrar tekrar izliyorum en az 12 kere izlemişimdir
Funda Sözen
Funda Sözen преди 3 месеца
Sen gün içinde hiç televizyona bakmiyo musun? Hint dizilerini kaçırmaaaaaa
Funda Sözen
Funda Sözen преди 3 месеца
MERVE KUTLU Abla daha güzel temizliyor ve hayatın boyunca televizyon kullanmicakmısin.😂
Aziza Gurbanowa
Aziza Gurbanowa преди 3 месеца
Abla koltuğu lütfen degistir
Matematik Profesörü 33 0324
Matematik Profesörü 33 0324 преди 3 месеца
bence ev önceden dağıtılmış
Reyhan Uyanık
Reyhan Uyanık преди 3 месеца
Tencereyi herhalde muhtar yıkicak
tuncay cömert
tuncay cömert преди 3 месеца
abla bence evin toplu öyle diyenler kendi evine baksın öyle konuşsun demi yaa
Cemrenin Kaktüsü
Cemrenin Kaktüsü преди 3 месеца
abla bidakine diyer oda dediğin yeri temizle
Tedarik Dergisi
Tedarik Dergisi преди 3 месеца
Elif: iste burda balımvar 15 hours later🙄 Elif:balımın köşesini topliycam sonra mutfak bitecek 356 hours later🙄 Elif: sürrünüyoruuumşkjskjudbkfgggdsklşh 243 hours later🙄 Elif: ayyy evim çoooook güzel oldu yaa yicem
Tedarik Dergisi
Tedarik Dergisi преди 3 месеца
Esenlerde mi yasiyorsun Elif abla
Tedarik Dergisi
Tedarik Dergisi преди 3 месеца
Bu Evi goren titizler agliyor
Ebrar Bozkurt
Ebrar Bozkurt преди 3 месеца
Artık elif ablanın vloglarını bekleyen bi tayfa var JAKQBAJQBAHQ
Fenomenler Fanı
Fenomenler Fanı преди 3 месеца
videoyu ful ilereten me
HATİCE BERFİN ÖZTÜRK
HATİCE BERFİN ÖZTÜRK преди 3 месеца
Corona diye birşey yok
Kırmızı Oda | 33. Bölüm | "EVDEKİ SIR"
2:13:48
Kırmızı Oda
Показвания 3,2 млн.
DEV YAZ TEMİZLİĞİ 2020! 😅🧼
27:45
Merve Kutlu
Показвания 991 хил.
Çok Güzel Hareketler 2 - 81.Bölüm
1:48:05
Çok Güzel Hareketler
Показвания 2,2 млн.
EMIL TRF - Reggaeton / Регетон 🌊 (Official Video)
3:01
EMIL TRF
Показвания 167 хил.
Hadise'den yasak aşk iddialarına beklenen hareket geldi!
15:22
Söylemezsem Olmaz
Показвания 144 хил.
Струва ли си?
14:04
Todor Azov
Показвания 51 хил.
KARANTİNADA TÜM EVİ TEMİZLEYELİM! 🧼🧹
25:10
Merve Kutlu
Показвания 759 хил.
Masumiyet 9. Bölüm
2:10:40
Masumiyet
Показвания 994 хил.
İbrahim Selim ile Bu Gece #67: Ecem Erkek, Ozan Ünlü
1:52:36
Zorlu Performans Sanatları Merkezi
Показвания 315 хил.
Bir Salon Dolusu Hediye ! Bitmeyen Paket Açılışı
1:03:20
Noluyo Ya ¿
Показвания 2,3 млн.
ODA DOLUSU PAKET AÇILIŞI !
45:33
Noluyo Ya ¿
Показвания 1,6 млн.
Camdaki Kız | 1. Bölüm
2:41:56
Camdaki Kız
Показвания 10 млн.
YOUTUBERLAR TEMİZLİK AVCISI OLURSA? (4 Saatte Tüm Evi Temizledim!)
28:27
EVİMİN HER KÖŞESİNİ BİRLİKTE TEMİZLEYELİM! 💦
26:00
Merve Kutlu
Показвания 782 хил.
Çok Güzel Hareketler 2 - 81.Bölüm
1:48:05
Çok Güzel Hareketler
Показвания 2,2 млн.
EMIL TRF - Reggaeton / Регетон 🌊 (Official Video)
3:01
EMIL TRF
Показвания 167 хил.
Hadise'den yasak aşk iddialarına beklenen hareket geldi!
15:22
Söylemezsem Olmaz
Показвания 144 хил.
Струва ли си?
14:04
Todor Azov
Показвания 51 хил.
Божественият код и човекът
28:17
Stoycho Kerev
Показвания 67 хил.
ДАЙ МИ ОЩЕ ЕДНО ТАКОВА - Светът на Ванката
8:39
Светът на Ванката
Показвания 387 хил.
Arıza 30.Bölüm (Final)
2:0:00
Arıza
Показвания 1,6 млн.